Nowoczesna architektura : Art Installation Links Kultura współczesna oraz historyczne i archeologiczne dziedzictwo Aten

Zbudowane w 1846 r.
Narodowe Obserwatorium jest pierwszą naukową instytucją badawczą w Grecji i konsoliduje prawie dwa wieki astronomii od czasu uzyskania niepodległości przez Grecję w 1832 r.
Jest to projekt opracowany przez Elinę Kountouri, który stanowi część pracy NEON w celu ustalenia związku pomiędzy współczesna kultura oraz historyczne i archeologiczne dziedzictwo Aten.
+ 23.
Panos Kokkinias, uprzejmość NEON Dzisiaj, prawie 170 lat później, komisja ta po raz pierwszy spotkała się z Villarem Rojasem, który negocjował z terenem archeologicznym, radykalnie zmieniając przestrzeń wewnętrzną i zewnętrzną obserwatorium narodowego, zajmując powierzchnię 4500 metrów kwadratowych.
Cała strona przechodzi całkowitą transformację.
architektoniczne, ogrodnicze i emocjonalne.
.
Panos Kokkinias, uprzejmość NEON.
Panos Kokkinias, Dzięki uprzejmości NEON Poprzez tę interwencję site specific w Atenach Villar Rojas pyta: co to znaczy mieć ziemię pod naszymi stopami.
Villar Rojas mówi: Pochodzę z Argentyny, gdzie zasadniczo ziemia jest środkiem produkcji.
To, co znajduje się pod naszymi stopami, nie reprezentuje nas w ten sam sposób, w jaki reprezentuje ludzi w Grecji, ani ludzi w Turcji.
Myślę, że my, Argentyńczycy, utożsamiamy ziemię z płodnością i jest to oczywiście geopolityczna konstrukcja stworzona przez Europę, świat zachodni i globalne potęgi gospodarcze w ogóle.
Bez wątpienia najsilniejszymi cechami naszej tożsamości narodowej są nasze uprawy i bydło, bez końca dostarczane przez Boga, błogosławionego.
glebę na płaskich murawach, których jedynym ograniczeniem jest niebo.
Wydaje się to trochę przesadą, ale po prostu przejedź z Buenos Aires do Rosario, przeprawiając się przez wieś w centrum wilgotnych pampasów .
i szybko zrozumiesz, dlaczego Argentyńczycy są tak dumni ze swojej ziemi.
Kiedy przybyłem do Grecji, natychmiast zrozumiałem, że dla Greków to, co znajduje się poniżej ich stóp, jest konstytutywne dla ich narodowej tożsamości, jak dla Argentyńczyków, ale w zupełnie inny sposób.
To, co znajdowało się pod ich stopami, było kulturą: tysiącami lat ludzkich cywilizacji..
.
Panos Kokkinias, uprzejmość NEON.
Panos Kokkinias, uprzejmość NEON.
Panos Kokkinias, uprzejmość NEON Artysta wyselekcjonował 46 000 różnych roślin z 26 różnych gatunków: mieszanki roślin bobowatych, w tym bambusa, nasion i ziaren oraz owoców i warzyw, takich jak karczochy, arbuzy, szparagi i dynie.
Ponownie sadzone z żłobków obok siebie w ten nieortodoksyjny sposób, wszystkie rośliny muszą przetrwać i współistnieć przez cztery miesiące.
Akt sadzenia służy jako symbol wyzwolenia, współistnienia, walki i zadośćuczynienia.
Villar Rojas dezorientuje wewnętrzną geografię National Observatory.
Widz kroczy wąskimi ścieżkami prowadzącymi przez obszary żyznej gleby, ale fizyczne granice tego obszaru nie są jasno określone, co pozwala odwiedzającym wędrować i gubić drogę.
Poza obserwatorium narodowym krajobraz ulega podobnej metamorfozie.
Zamiast wkopać się w ziemię, Villar Rojas gęste rośliny na nim, na skonstruowanym, sztucznym drugim poziomie gleby.
.
Panos Kokkinias, uprzejmość NEON.
Panos Kokkinias, uprzejmość NEON Obszar intensywnie żyzny ustępuje dramatycznie w jałowej, polemicznej strefie.
Villar Rojas zakłóca zwykłą dynamikę National Observatory, wykorzystując zaniedbaną przestrzeń.
Rzeźbiarskie instalacje w jedenastu różnej wielkości wazelinach ujawniają brutalność lat podboju i ekspansji oraz nasze dążenie do kolonizacji nowego terytorium na ziemi i poza nią.
.
Panos Kokkinias, dzięki uprzejmości NEON The Theatre of Exappearance w Atenach staje się otwartym badaniem tradycji kulturowych, norm narodowych i stereotypów, wyuczonych uprzedzeń i otrzymanych historii podboju i eksploracji.
.
Panos Kokkinias, uprzejmość NEON
[przypisy: inhibitor korozji, ambroksol, blachodachówki gontopodobne ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: ambroksol blachodachówki gontopodobne inhibitor korozji