Budownictwo i architektura : Heineken The City / Tjep

Amsterdam Co robisz, gdy Heineken prosi o zaprojektowanie swojego pierwszego sklepu.
Czy umieszczasz meble i ekspozycje w danej przestrzeni.
W Tjep sądzili, że bardziej odpowiednie będzie wylewanie mebli do sześciu monumentalnych budynków położonych w sercu Amsterdamu, tak jakbyśmy napełniali zimny, świeży kieliszek zimnego X-tra Heinekena.
Ta koncepcja przekłada się na wyświetlacze, które ewoluują płynnie od podłóg do ścian i sufitów w abstrakcyjnych dynamicznych ruchach fal.
Idea chłodu jest konsekwentnie stosowana poprzez cały projekt sklepu, w tym oświetlenie oparte na 100% diodach LED (pierwsze w Europie).
Znajdziesz tu również trzykondygnacyjną lodówkę (prawdopodobnie inną płytę) zawierającą wszystkie butelki Heinekena z różnych rynków na całym świecie.
Obok lodówki kryształ lodu rozwija się wzdłuż ściany zawierającej ponad 600 butelek Heinekena.
Gdy wchodzisz do sklepu, czujesz chłodny powiew pochodzący z logo napisanego prawdziwym lodem na metalowej ścianie (kolejna nowość).
W centralnej przestrzeni znajdują się monumentalne szklane schody, wybór materiału w całym sklepie stale podtrzymuje poczucie chłodu.
Podłogi wykonane są z nowego produktu opracowanego przez Senso, który zawiera abstrakcyjną graficzną reprezentację pęknięć lodowych i dużego znaku wodnego.
Kasy są rzeźbionymi kryształowymi kształtami.
Sklep jest podzielony na cztery sekcje: – Dział mody, który oferuje specjalnie zaprojektowane ubrania najlepszych projektantów mody, Daryl van Wouw jako pierwszy tworzy kolekcję.
- Najlepszy sklep z piwem wyposażony w.
Lodówkę ..
- W pełni wyposażone studio nagrań dla młodych artystów muzycznych: Refreshing Sounds Studio.
- Sekcja biletów i podróży na wycieczki i wydarzenia sponsorowane przez Heinekena.
Heineken ma nadać nowy wymiar marketingowi, otwierając unikalny, supernowoczesny sklep koncepcyjny: Heineken The City.
Celem projektu jest podkreślenie międzynarodowej sieci Heinekena oraz zagranicznych i krajowych działań sponsorskich marki.
Kierownik marketingu Heineken Holandia Herwin van den Berg, powiedział: Heineken The City nie jest placówką gastronomiczną, ale sklepem z koncepcją, która stymuluje zdrowy rozsądek i gdzie naprawdę chce Heinekena.
są na sprzedaż.
.
Dosłownie chcemy zabrać.
Heinekena.
Obsługujesz planetę.
żyć z tym sklepem.
Dzięki pięknym produktom i ekskluzywnym usługom marka Heineken sprawia, że życie staje się jeszcze przyjemniejsze.
Projekt Heineken The City twierdzi, że jest rewolucyjny , pełen najnowszych urządzeń technicznych, w tym luster, telewizorów 3D, ścianek lodowych i interaktywnych filarów.
Ten sklep jest pierwszym w Europie, w 100% oświetlonym diodami LED.
Produkty i usługi dostępne w Heineken The City są podzielone na cztery kamienie węgielne: Refreshing Sounds Studio (muzyka), Fashion, Bilety i podróże (na wycieczki i imprezy) oraz Beer Shop (sprzedaż produktów związanych z piwem).
Najważniejsze to: sneakersy z limitowanej edycji (na zdjęciu), specjalne butelki piwa z Azji, możliwość stworzenia samodzielnie zaprojektowanych butelek Heineken lub zarezerwowanie trasy mody po Amsterdamie.
[patrz też: wiązar dachowy, inhibitor korozji, blachodachówka gontopodobna ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: blachodachówka gontopodobna inhibitor korozji wiązar dachowy